گل یخ

آغاز همیشه معنا دار نیست،این پایان است که معنا می کند راه را،بیراهه را

گل یخ

آغاز همیشه معنا دار نیست،این پایان است که معنا می کند راه را،بیراهه را

اگه تو مال من بودی

اگه تو مال من بودی ماه از چشات طلوع می کرد

 

 پرستو از رو دست تو نغمه هاشو شروع می کرد

 

 

اگـه تو مال من بـودی کـلاغ به خونش می رسـید

 

مـجنون به داد اون دل زرد و دیوونش می رسـید

 

 

اگه تو مـال من بــودی هـمه خــبردار مـی شدن

 

تـــرانـــه های عــاشقی رو ســرم آوار مـی شدن

 

 

اگه تو مال من بــودی قــدم رو پـاییز مـی زدیــم

 

پاییز می فهمیـد که ماها زبــو نـشو خــوب بـلدیـم

 

 

اگـه تــو مـال مـن بــودی انـقد غــریب نـمی شـدم

 

من چی می خواستم از خدا،دیگه اگه پیشت بودم

 

 

اگه تو مال من بــودی دور خـوشـی نــرده نــبود

 

دل مــن اون آواره ای کــه شـبا مـی گرده نــبود

 

 

اگه تو مال من بودی چشام به چشمات شک نداشت

 

تـــنگ بـــلور آرزوم مــثل حــالا تــرک نـداشت

 

 

اگـه تو مال من بــودی، جهنمـم بـهشت مـی شـد

 

قصه عشق ما دوتا،عــبرت ســرنوشت مـی شد

 

 

اگه تو مال من بودی می بردمـت یه جـای دور

 

یه جـا که تو دیده نشـی نــباشه حـتی کـمی نـور

 

 

اگه تو مال من بودی،می ذاشتمت روی چشـام

 

بارون می خواستی می بارید،ابر سفید گریه هام

 

 

اگه تو مال من بودی برگا تو پاییز نمی ریخت

 

شمعی که پروانه داره،اشک غم انگیز نمی ریخت

 

 

اگه تو مال من بودی قفس دیگه اسیر نداشت

 

آدمـا دارا مـی شدن،دنـیا دیگه فـقیر نـداشت

 

 

اگه تو مال مـن بـودی خـیال نـمی کنم بـاشی

 

پس می رم و می کشمت پیش خودم تو نقاشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد