گل یخ

آغاز همیشه معنا دار نیست،این پایان است که معنا می کند راه را،بیراهه را

گل یخ

آغاز همیشه معنا دار نیست،این پایان است که معنا می کند راه را،بیراهه را

aishwariya rai12

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:14 ب.ظ http://mohamad010.blogfa

سلام گو گولی مگوری من
خوبی؟
من عزیزم رفته بودم عروسی جای شما خالی بود البته به شما گفتم که بیاید ولی شما منو زدید
راستی منظورت که گفتی منو لنگ کنی چیه؟
من کشتی بلد نیستم من بوکسورم اگه مردی بیا با هم دعوا کنیم... ها ها ها ترسیدی
حالا خوبین شما
همین الانم دارم میرم بازم عروسی
شب من از ساعت ۱۱ میام تو اینترنت دوس داشتی بیا چت کنیم
راستی ممنون از گل افتاب گردونی که واسم فرستادی ولی هنوز تخمه هاش نرسیده
بابا اهنگ میبینم که تو وبت اهنگ گذاشتی بابا کلاس...


بیار ای خالق عشق همش عشقو همش عشق

فدات بازم میام جات
برم عروسی یه شام بزنیم تو رگ بر میگردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد