گل یخ

آغاز همیشه معنا دار نیست،این پایان است که معنا می کند راه را،بیراهه را

گل یخ

آغاز همیشه معنا دار نیست،این پایان است که معنا می کند راه را،بیراهه را

پس از تو.......

گلهای سرخ شمعدانی،

 

          بی تو ــ باور کن! ـ

 

           ـ پژمرده می گردند،

 

                     می خشکند،

 

                                  می ریزند

 

 

این کوچه ها

 

 ــ این کوچه های تنگ بی برگشت

 

 ــ بی آفتاب روی تو شب های دهلیزند

 

 

 ـ حتی درختان نیز، وقتی تو نخواهی ماند همدوش پاییزند

 

و از اندوه لبریزند

 

 بعد از تو،

 

من می مانم و غم های بی پایان

 

بعد از تو، آهنگ غزل هایم غم انگیزند

                             

نظرات 1 + ارسال نظر
لولو جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ق.ظ http://mohamad010.blogfa

سلام من اومدم ببینم کی معینهء منو اذیت کرده که برم بخورمش؟
کی؟ محمد
نه با با محمد با من رفیقه اون پسر خوبیه
راستی من لینک کردن یاد ندارم شما منو لینگ کنید منم یه کاریش میکنم
{اخه اسم تو رو که میارم ...میشی همهء دارو ندارم}{اخه تو عزیز تو قصه ها می
فدات موا ظب خودت باش خانو می
از طرف داداشیت{این جور که بوش میا سنت خیلی بالایه که من داداش کو چولوتم }
چن سالته؟
به من چه باشه؟ بایییییییییییییییییییییییییی

خوب تا چند وقت دیگه میشم خواهر بزرگت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد