گل یخ

آغاز همیشه معنا دار نیست،این پایان است که معنا می کند راه را،بیراهه را

گل یخ

آغاز همیشه معنا دار نیست،این پایان است که معنا می کند راه را،بیراهه را

کولی

                                                            

کولی

 

 

شب من پنجره ای بی فردا

 

روز من قصه تنهایی ها

 

مانده بر خاک و اسیر ساحل

 

ماهی ام،ماهی دور از دریا 

 

 

هیچ کس با دل آواره من

 

لحظه ای همدم و همراه نبود

 

هیچ شهری به من سرگردان

 

در دروازه خود را نگشود

 

 

کولی ام،خسته و سرگردانم

 

ابر دلتنگ پر از بارانم

 

 

پای من خسته از این رفتن بود

 

قصه ام قصه دل کندن بود

 

دل به هر کس که سپردم دیدم

 

راهش افسوس جدا از من بود

 

 

صخره ویران نشود از باران

 

گریه هم عقده ما را نگشود

 

آخر قصه من مثل همه

 

گم شدن در نفس باد نبود

 

 

روح آواره من بعد از من

 

کولی در به در صحراهاست

 

می رود بی خبر از آخر راه

 

همچنان مثل همیشه تنهاست

 

 

کولی ام،خسته و سرگردانم

 

ابر دلتنگ پراز بارانم

           
نظرات 2 + ارسال نظر
صبا چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:14 ب.ظ http://ashgh10000000000.blogfa.com

سلام
من لینکت کردم

محمد جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ق.ظ http://mohamad010.blogfa

سلام
بازم که خونه تشریف ندارین
دیگه خسته شدم از این زندگی فردا میا مریم محضر واسه تلاق شناسنامتم از بابات بگیر بیار خواهش نکن دیگه فایده نداره .زدی؟
عید تون مبارک خا نوم خانوما
یه فضولی؟
بچهء کجاای؟
اگه اشکالی نداره؟ چرا میزنی من که گفتم اگه دوست داری بگو

عید شما هم مبارک من کی تو را زدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد