گل یخ

آغاز همیشه معنا دار نیست،این پایان است که معنا می کند راه را،بیراهه را

گل یخ

آغاز همیشه معنا دار نیست،این پایان است که معنا می کند راه را،بیراهه را

تقدیم به مامان گلم

 

تقدیم به مامان گلم

رنگ تو سبز بهاری 
دل ِ من دفتر کاهی
پیش چشمای قشنگت
پُرم از خط سیاهی
تا میام قلم بگیرم
خط و از قلب کبودم
شعر تو نوشته می شه
روی برگ برگِ وجودم
عمر این دفتر کاهی
می دونم همیشگی نیس
زیر بارون نگات
مونده از من کاغذی خیس
کاغذی پر از ترانه 
پر شعر عاشقانه
که با دست مهربونت
رو تن من شد روانه

رنگ تو سبز بهاری 
دل ِ من دفتر کاهی
تو به آخر نرسیده 
من ته راه تباهی
دل نبند به چشم خیسم
که پر از حسرت خوابه
تنها صفحه ی سفیدم
قایقی بر روی آبه


نظرات 1 + ارسال نظر
فرزاد شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:37 ق.ظ

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه؟شعر زیبایی هست معلومه که مامانت را خیلی دوست داری امیدوارم مادرت همیشه سلامت باشه و سایش بر سرت و شاد باشید خودت و خانوادت آپ کردی خبرم کن

ممنونم امیدوارم شما هم همیشه سلامت باشید باشه حتما بهتون خبر میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد