گل یخ

آغاز همیشه معنا دار نیست،این پایان است که معنا می کند راه را،بیراهه را

گل یخ

آغاز همیشه معنا دار نیست،این پایان است که معنا می کند راه را،بیراهه را

دلم گرفته

امشب دلم به اندازه همه بی وفایی ها گرفته!!!!!!!!!!! دنیا

چقدرنامرده

ای اسمان زیبا امشب دلم گرفته --- از های و هوی دنیا امشب دلم گرفته --- یک سینه غرق مستی دارد هوای باران --- از این خراب رسوا امشب دلم گرفته --- امشب خیال دارم تا صبح گریه کردن --- شرمنده ام خدایا امشب دلم گرفته --- خون دل شکسته بر دیدگان نشسته --- باید شود هویدا امشب دلم گرفته --- ساقی عجب صفایی دارد پیاله ی تن --- پر کن به جان مولا امشب دلم گرفته --- گفتی خیال بس کن فرمایشت متین است --- فردا به چشم اما امشب دلم گرفته  

 دلم گرفته دوباره... مثل پرنده تو قفس
آینه دار بغض من...... هق هق و نفس نفس
می خوام مث دیوونه ها ..... سر به بیابون بذارم
داد بزنم به آسمون........ دوست دارم دوست دارم
یک دل خون دو قطره اشک ..... دارو ندارم همینه
اونی که باید ببینه ...... هرجا که باشه می بینه
 

مواظب خودتون باشید ،واسم دعا کنیدpraying

                                 

نظرات 8 + ارسال نظر
صبا چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ب.ظ http://ashgh10000000000.blogfa.com

*******************
*سلام مهربون* *
*`*.¸.*´* *
*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)* *
* (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• *
*_____****__________**** *
*___***____***____***__ *** *
*__***________****_______*** *
*_***__________**_________*** *
*_***_____________________*** *
*_***______مشتاق نیم نگاهی_*** *
*__***_______هرچند گذرا____*** *
*___***_________________*** *
*____***______________ *** *
*______***___________*** *
*________***_______*** *
*خسته نباشی***___*** *
*____________***** *
*_____________*** *
*______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ (¸.•*¨(¸.•*¨ *
* (¸.•*¨راستی اگه تمایل به تبادل لینک داشتی بی خبرم نزار(¸.•*¨*
* (¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•***با تشکر صبا¸.•*´¨)(¸.•*¨(¸.•*¨***
*******************************************************

چکآوک چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:05 ب.ظ http://http:/yekrahgozarashena.blogfa.com

_________@@@@@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
____________________

مرسی ازاینکه به وبلاگم سر زدی

ودلداریم دادی
موفق باشی

محمد چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:05 ب.ظ http://mohamad010.blogfa

سلام
خدا نکنه دلت گرفته باشه دل دشمنات الاهی بگیره
راستی عکس بلن میکنی الان زنگ میزنم ۱۱۰
ممنون از شعر زیبات
واسه وب اهنگ چهطوری میزارن راستی دیگه هر چی مینویسم تو وبم نمیره

آنیتا پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:55 ق.ظ

سلام خدانکنه تو دلگیر باشی اگه تو دلت گرفته باشه خودم واست می میرم عزیزم واسم پی ام بذار دوست دارم و هیچ وقت محبتایی که در حقم کردی را فراموش نمی کنم آنیتا

محمد پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ب.ظ http://delle.blogsky.com

سلام عزیز
بهت سر می زنم مشروط به اینکه خبرم کنی
این روزا زیاد به نت وصل نیستم ولی بازم اگه خبر کنی حتمی میام
البته منم آپ کنم خبرت می کنم
فعلا باد

مرسی

رنگین کمان پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:55 ب.ظ http://://http://donyayetarik22.blogfa.com/

سلام خوبی خیلی قشنگه دل منم گرفته
روزگار اما با ما وفا نداشت طرقت خوشبختی مارا نداشت
کاش از دلم خوب مراقبت میکرد راست میگی دل ادمها مال خودشون نیست ولی چه فایده

محمد شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ب.ظ

با من غهری پشتتو به من کردی دیگه دعوام نمیکنی
من که تو رو دوست دارم هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اخ
زدی؟
پس با هام غهر نیستی*******************
*سلام مهربون* *
*`*.¸.*´* *
*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)* *
* (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• *
*_____****__________**** *
*___***____***____***__ *** *
*__***________****_______*** *
*_***__________**_________*** *
*_***_____________________*** *
*_***______مشتاق نیم نگاهی_*** *
*__***_______هرچند گذرا____*** *
*___***_________________*** *
*____***______________ *** *
*______***___________*** *
*________***_______*** *
*خسته نباشی***___*** *
*____________***** *
*_____________*** *
*______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ (¸.•*¨(¸.•*¨ *
* (¸.•*¨راستی اگه تمایل به تبادل لینک داشتی بی خبرم نزار(¸.•*¨*
* (¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•***با تشکر صبا¸.•*´¨)(¸.•*¨(¸.•*¨***
*******************************************************
اینم یه قلب دزدی واست

تنها منم نه تو دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:39 ب.ظ http://tanhatarinamm2.blogfa.com

سلام:
وبلاگ بسیار زیبا وجالبی دارین اگه وقت کردی یه سرهم به من بزن خوشحال میشم منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد