گل یخ

آغاز همیشه معنا دار نیست،این پایان است که معنا می کند راه را،بیراهه را

گل یخ

آغاز همیشه معنا دار نیست،این پایان است که معنا می کند راه را،بیراهه را

تولدت مبارک

بچه ها امروز تولد عمه خانم منه
امینه جان تولدت مبارک امیدوارم 120 سال زنده باشی و به تمام آرزوهات برسی عزیزم

Once a year I get the chance
To wish you birthday cheer.
It pleases me no end to say,
I wish you another great year.

(DEAR AMINEH)So happy birthday to you
From the bottom of my heart.
And may your good times multiply,
Till they’re flying off the chart!


امینه جان تولدت مبارک
لبت شاد و دلت خوش
تو گل پرخنده باشی
بیا شمعا رو فوت کن
که صد سال زنده باشی

نظرات 7 + ارسال نظر
کامبیز پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:54 ق.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام
منم تولد عمه تون رو بهش تبریک میگم
مرسی از اینکه از وبلاگم دیدن کردین.
وبلاگ قشنگی دارین.
لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم این کارو بکنید
فعلا بای...

مرسی هم از طرف خودم هم امینه من هم شما را لینک می کنم

محمود.دوستت دارم پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:24 ق.ظ http://www.ilumdn.blogfa.com

سلام معینه جان (البته اگه اسم واقعیتون باشه، معینه خانم).
خوشحالم از اینکه به وبلاگم سر زدی و بهم تبریک گفتی و واست آرزوی یه دنیا خوشبختی دارم. ان شاء الله همراه عمت ۱۲۰ سال سالم و سر زنده باشی. مثل اینکه تازه به پستم نظر دادی و اتفاقا منم on بودم و نظرتو خوندم و در جوابش این نظر و نوشتم. اگه بتونم تو این مسیر کمکت کنم خوشحال میشم و البته ازت کمک هم میخوام. ممنون و در ناه حق
محمود
www.ilumdn.blogfa.com
ilumdn@yahoo.com

مرسی هم از طرف خودم و هم از طرف امینه من هر کمکی بتونم می کنم موفق باشی

محمود.دوست دارم جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:24 ق.ظ http://ilumdn.blogfa.com/

سلام دوست عزیز، با ست مطلب جدید ((براستی چرا اینگونه...)) آپم. خوشحال میشم بهم سربزنی و نظرتو در مورد این پست و وبلاگم بدی. با تشکر محمود

آنیتا جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:13 ق.ظ

سلام معینه جونم خوبی؟دلم برات یه ذره شده من هم تولد عمه ات را بهش تبریک می گ و امیدوارم به همه آرزوهاش برسه کاشکی ما هم از این بچه برادرا داشتیم امینه جون خوش به حالت آخه این معین پشت سرت هم خیلی هواتو داره تولد منم توی بهمنه معینه جان یادت نره هاااااااااااااااا

محمود.دوست دارم شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 ق.ظ http://www.ilumdn.blogfa.com

سلام دوست عزیز.
امیدوارم همچنان رهسپار جاده بی انتهای عشق باشی.
ممنون ازینکه به وبلاگم سر میزنی و هرباز قبول زحمت مب کنی و نظر میدی. منم وظیفه خودم میدونم که به وبلاگت سربزنم و نظر بدم. تبادل لینک؟ بدم نمی یاد.(خوشم میاد). اول شما بفرمائید در ادامه در خدمتتون هستم.
راستی با پست جدید (( تقدیم با عشق . . .)) آپم، سر بزنی لطف کردی، نظر بدی منت گذاشتی.
یا حق

محمود شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ق.ظ http://www.ilumdn.blogfa.com

سلام دوست عزیز.
امیدوارم همچنان رهسپار جاده بی انتهای عشق باشی.
ممنون ازینکه به وبلاگم سر میزنی و هربار قبول زحمت می کنی و نظر میدی. منم وظیفه خودم میدونم که به وبلاگت سربزنم و نظر بدم. تبادل لینک؟ بدم نمی یاد.(خوشم میاد). اول شما بفرمائید در ادامه در خدمتتون هستم.
راستی با پست جدید (( تقدیم با عشق . . . )) آپم، سر بزنی لطف کردی، نظر بدی منت گذاشتی.
یا حق
محمود.دوست دارم
I.L.U.MDN

محمد شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ب.ظ http://mohamad010.blogfa

به به بابا اهنگ ایرانی قدیمی بابا قیصر چطوری
کی دل ابجیمو شکسته بگو پدر شو دررارم نبینم غم تو



فدات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد