گل یخ

آغاز همیشه معنا دار نیست،این پایان است که معنا می کند راه را،بیراهه را

گل یخ

آغاز همیشه معنا دار نیست،این پایان است که معنا می کند راه را،بیراهه را

تبریک

عید سعید فطر را به همه بازدیدکنندگان عزیز تبریک می گویم.

 

چند تا شعر و مطلب زیبا

نگاه

به من نگاه کن واسه یه لحظه
نگات به صدتا آسمون می یرزه
من از خدامه بکشم نازتو
تا بشنوم یه لحظه آوازتو
من از خدامه پیش تو بمونم
جواب حرفاتو خودم بخونم
من از خدامه بمونم دیوونت
سرم بذارم رو شهر هم نشونم
من از خدامه بمونی کنارم
من که به جز تو کسی را ندارم
من از خدامه که نباشه دوری
فقط دلم می خواد بگی چه جوری
من از خدامه که یه روز دعامون
بره تو آسمون پیش خدامون
  بهش بگیم که بعد اون همه درد
خدا یه بار نگاهی هم به ما کرد


خداحافظ

 

دیدمش از دور که می رفت                 

اشک سردی تو چشاش بود

                                        اون نمی خواست بره اما...

                                        زنجیره اجبار به اش بود

                                                                         می شنیدم هق هقش رو

                                                                         که می گفت تا فردا بدرود

 

لحظه های تلخ بود اما

دل من منتظرش بود

                                      به سلامت ای همه کس

                                     می دونم که بر می گردی

                                                                        میدونم دلت همین جاست

                                                                         از دلم سفر نکردی

 

خیلی زود رفت لب جاده

اما من اونو می دیدم

                                   خداحافظ گفتنش رو

                                    خیلی روشن می شنیدم

                                                                        چند قدم مونده به بودن

                                                                         ذره ای نزدیک تر از من

 

سره وعوه مون نشستن

تشنه ی به  تو رسیدن

                                   بغض سردم نعره می زد

                                   خداحافظ عشق رویااااااااا

                                                                         می مونم تا بربگردی

                                                                           روی نیمکت لب دریاااااااا

 


 

دستام دستام دو کفه ی دعا بود
حرفام حرفام اسم تو و خدا بود
چشمام چشمام به خاک سجده گاه بود
اشکام اشکام رفیق ناله هام بود

افسوس افسوس که اون روزها تموم شد
پاییز اومد هر چی که بود خزون شد
ای داد ای داد گل های باغچه مردن
یاد ما رو با خود به خاک سپردن


می خوای بدونی عاشق چه کسی هستی؟این مطلب را بخون!

 

وقتیکه با اون شخص بخصوص هستی ..تظاهر میکنی که بهش بی اعتنایی ..ولی وقتیکه اون دور و اطراف نیست .چشمات دنبالش میگرده....

این همون وقتیه که تو عاشقی....


*******************

کسی هست که همیشه باعث شادی تو میشه..نگاهت  و توجه ات فقط واسه اون شخص بخصوص هست...پس تو عاشقی


*******************

 اگرچه از اون شخص به خصوص انتظار نمیره که واسه رسیدن صحیح و سالمش به مقصد خبر بده و تلفنت هم زنگ نمی زنه ..ولی بی صبرانه در انتظار تلفنش هستی....

این همون زمانی هست که  عاشقی

  

*******************

 
اگه واسه دریافت یه ایمیل  هر چند کوتاه از اون شخص هیجان زده تر از ایمیل های بلند بقیه افراد هستی...

تو عاشقی...

 

*******************

وقتیکه تو می فهمی که نمیتونی همه ایمیل ها و اس-ام -اس های تلفنت رو پاک کنی چون یه دونه اس -ام- اس یا ایمیلش مال اون شخص بخصوص هست.

.تو عاشقی

 

*******************


وقتیکه بهت 2 تا بلیط مجانی واسه سینما میدن  و تو بدون شک به اون شخص فکر میکنی..

پس تو عاشقی

 

*******************


 تو به طور مداوم به خودت تلقین میکنی که :**بابا اون شخص بخصوص فقط یه دوست ساده هست.**ولی در عین حال نمیتونی جذابیت های ذاتی اون  رو نادیده بگیری...

این همون زمانی هست که عاشق شده ای

 

*******************

در مدت زمانی که این مطلب رو میخوندی ..اگه تصویر شخص بخصوصی هی تو فکرت نقش می بست و یاد اون میکردی

پس تو عاشق همون آدم شده ای

 

وای به حالت

*


میدونی ؟  میدونم که نمی دونی چون اگه می دونستی  منو این جوری تنهام نمی گذاشتی

حالا میخام بگم چقدر دوست دارم!دوستت دارم
English : I Love You

Persian : To ra doost daram

Italian : Ti amo

German : Ich liebe Dich

Turkish : Seni Seviyurum

French : Je t'aime

Greek : S'ayapo

Spanish : Te quiero

Hindi : Mai tumase pyre karati hun

Arabic : Ana Behibak

Iranian : Man doosat daram

Japanese : Kimi o ai shiteru

Yugoslavian : Ya te volim

Korean : Nanun tangshinul sarang hamnida

Russian : Ya vas liubliu

Romanian : Te iu besc

Vietnamese : Em ye^ Ha eh bak

Syrian/lebanese : Bhebbek

Swiss-German : Ch'ha di ga"rn

Swedish : Jag a"Iskar dig 

 
Africans : Ek het jou l

اگه تو مال من بودی

اگه تو مال من بودی ماه از چشات طلوع می کرد

 

 پرستو از رو دست تو نغمه هاشو شروع می کرد

 

 

اگـه تو مال من بـودی کـلاغ به خونش می رسـید

 

مـجنون به داد اون دل زرد و دیوونش می رسـید

 

 

اگه تو مـال من بــودی هـمه خــبردار مـی شدن

 

تـــرانـــه های عــاشقی رو ســرم آوار مـی شدن

 

 

اگه تو مال من بــودی قــدم رو پـاییز مـی زدیــم

 

پاییز می فهمیـد که ماها زبــو نـشو خــوب بـلدیـم

 

 

اگـه تــو مـال مـن بــودی انـقد غــریب نـمی شـدم

 

من چی می خواستم از خدا،دیگه اگه پیشت بودم

 

 

اگه تو مال من بــودی دور خـوشـی نــرده نــبود

 

دل مــن اون آواره ای کــه شـبا مـی گرده نــبود

 

 

اگه تو مال من بودی چشام به چشمات شک نداشت

 

تـــنگ بـــلور آرزوم مــثل حــالا تــرک نـداشت

 

 

اگـه تو مال من بــودی، جهنمـم بـهشت مـی شـد

 

قصه عشق ما دوتا،عــبرت ســرنوشت مـی شد

 

 

اگه تو مال من بودی می بردمـت یه جـای دور

 

یه جـا که تو دیده نشـی نــباشه حـتی کـمی نـور

 

 

اگه تو مال من بودی،می ذاشتمت روی چشـام

 

بارون می خواستی می بارید،ابر سفید گریه هام

 

 

اگه تو مال من بودی برگا تو پاییز نمی ریخت

 

شمعی که پروانه داره،اشک غم انگیز نمی ریخت

 

 

اگه تو مال من بودی قفس دیگه اسیر نداشت

 

آدمـا دارا مـی شدن،دنـیا دیگه فـقیر نـداشت

 

 

اگه تو مال مـن بـودی خـیال نـمی کنم بـاشی

 

پس می رم و می کشمت پیش خودم تو نقاشی