گل یخ

آغاز همیشه معنا دار نیست،این پایان است که معنا می کند راه را،بیراهه را

گل یخ

آغاز همیشه معنا دار نیست،این پایان است که معنا می کند راه را،بیراهه را

تنهایی

نمی خواهم !!!

       

   آخرین ورق دفتر خاطراتم باشی که پاره می شوی

 

    پاییز که بیاید و تو نباشی

 

    سوار بر بادها سرگردان

 

    به دنبال کدام خانه تو باشم ؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
آرش شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

هم متنت قشنگ بود هم تصویری که انتخاب کردی.
امیدوارم توو این هوای برفی حسابی بهت خوش بگذره
امتحانهای ما که تا اول بهمن عقب افتاد هنوزم برنامه جدید بهمون ندادن.

کامبیز یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:49 ق.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام معینه
مرسی که بهم سر زدی. امیدوام تو هم امتحاناتت رو تا حالا خوب داده باشی.
من که امتحاناتم فعلا لغو شدنه٬ البته نه به خاطر برف٬ چون اینجا برف نمی یاد.
در ضمن آپت خیلی قشنگ بود.
خوش باشی

سحر یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:54 ب.ظ http://eshghbazieasemoon.blogfa.com

زندگی کردن



تلف بودن



نقطه ای را



پرورش دادن



برای . . .



زندگی کردن



و این . . .



تکرار تکرار



است



و . . .



من !



تکرار



تکرارم ! ! ‌!

محمود.دوست دارم دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:46 ق.ظ http://www.ilumdn.blogfa.com

گفتمش نقاش را نقشی بکش از زندگی: با قلم نقش حبابی بر لب دریا کشید!
گفتمش تصویری از لیلی و مجنون را بکش: عکس حیدر در کنار حضرت زهرا کشید!
گفتمش بر روی کاغذ عشق را تصویر کن: در بیابان بلا تصویری از سقا کشید!
گفتمش سختی و درد و آه گشته حاصلم: گریه کرد آهی کشیدو زینب کبری کشید!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح لتی حلت بفنائک علیک منی سلام الله ابدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکم.
السلام علی الحسین
و علی علی بن الحسین
و علی اولاد الحسین
و علی اصحاب الحسین
-----------------------------------------------------------------------
سلام آجی معینه. اول ازت عذر میخوام چون مثل همیشه نتونستم اولین نفری باشم که به مطلبت نظر میده! دوم ازت گله دارم. یعنی داداشی نباید بدون چی تو دلت میگذره؟ این همه خواهش که بهم بگی چی شده واست ارزش نداره؟ ازم پرسیدی چمه منم واست گفتم ولی تو... من منتظرم تا واسم توضیح بدب وگرنه بیشتر ازت دلخور میشما!
ممنون ازینکه قبول زحمت می کنی و به وبلاگ این بنده حقیر اومده و نظر میدی. تو پست قبلیم عذرخواهی کردم و گفتم چون سرم خیلی شلوغه نمیرسم به تک تک عزیزان خبر بدم. ولی امشب اومدم بگم تو محرم تا امشب 4 بار اپ کردم با موضوعات:
1- 86/10/20 محرم و عطر خوش حسین (علیه السلام) . . .
2- 86/10/21 این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست . . .
3- 86/10/23 خیمه حسین(ع)، کجا برپاست...؟
4- 86/10/24 دل می تپد برای حسین . . .

امکان داره همه یا بعضی از پست ها شایدم هیچ کدومو ندیده باشی.
با این حال خوشحال می شم در ادامه راه با من همسفر باشید. التماس دعا
-----------------------------------------------------------------------
محمود.دوست دارم

مدی دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.mahbed.blogsky.com

من کوچولو هستم همون لقبی که بم دادی

حس غمگینیت را در دلم حس می کنم معینه
هر وقتی دلت گرفت بلند بگو معین+ هه هه هه


خیلی بی مزه بود می دونم (این شعر(تر)را گفتم تا بم بگی کوچولو)
موقع گریه که برای زنا بیشتر از مرداس به یاد خدا باش(درهمان حال گریه)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:16 ق.ظ


مرا
تو
بی سببی نیستی.
به راستی
صلت کدام قصیده ای
ای غزل؟
ستاره باران جواب کدام سلامی
به آفتاب
از دریچه تاریک؟
.........................................................
سلام معینه
از بیکاری با یه شعر از اخوان آپ کردم. امتحانات که فعلاْ تعطیله٬ اگه فرصت کردی بیا اون ورا.
فعلا...

مسعود چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:13 ق.ظ http://masoud-eshghe-afsanei.blogsky.com/

سلام
امیدوارم شما هم به عشقتون برسید.
مواظب خودتون باشید سرما نخورید.
ممنون که به من سر زدید.
بای

dokh چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:55 ب.ظ http://dokhmar.com

[تعجب] وقتی دخترا احتیاط رو کنار می دازن و تو جاهای عمومی مثل پاساژ یا داخل تاکسی شیطنت می کنند: فیلم عملیات سکسی داخل ماشین در حال حرکت توی شهر، و توی مغازه در ساعت کاری... [تعجب][تعجب][تعجب][زبان][تعجب][تعجب]

محمد پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ق.ظ

سلام

پسرک غمگین شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:08 ق.ظ http://stonehearts.blogsky.com

سلام

نظراتت خیلی جالب بود

آپ کردم وبلاگمو

راستی همیشه عشق دروغ بوده
و آخرش غم و افسوس

و حتی به یاد آوردن خاطرات خوب عشق درد ناکه

آره عشق درد داره...
دردی که تحملش سخته....

حتما به من سر بزن خانمی
و نظرتو بده.

منتظرما...
بای معینه خانم بهتر از گل...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد