گل یخ

آغاز همیشه معنا دار نیست،این پایان است که معنا می کند راه را،بیراهه را

گل یخ

آغاز همیشه معنا دار نیست،این پایان است که معنا می کند راه را،بیراهه را

تولدت مبارک

تولد دوست عزیزم اکرم را بهش تبریک می گم و امیدوارم ۱۲۰

 ساله بشه

 و به همه آرزوهاش برسه       

 

 

یه آسمون گلهای یاس و میــــــــــخک

 

یه دنیا عشق و اشتیاق و پولـــــــــــک

 

یه حس آشنا با قلبی بى قرار و کوچک

 

فقط می خواد بهت بگه تولدت مبارک

 

 

 

اکرم جان تولدت مبارک

 

لبت شاد و دلت خوش


 

تو گل پرخنده باشی


 

بیا شمعا رو فوت کن

 

که صد سال زنده باشی

 

 

 

 

 

 

آرزوی من ..........

 

 

 

 

آرزوی من اینست که دو روز طولانــــــــی

 

 

  در کنار تـــو باشم فـــارغ از پشیمانـــــــــی

 

 

 

آرزوی من اینست یــا شوی فراموشــــــــم

 

 

یا که مثل غم هر شب گیرمت در آغوشــــم

 

 

آرزوی من اینست که تو مثل یک سایـــــه

 

 

سر پنــــــاه من باشی لحظه ی تر گریـــــه

 

 

 آرزوی من اینست نرم و عاشـــق وســاده

 

 

همسفــر شوی با من در سکوت یک جاده

 

 

آرزوی من اینست هستــــی تـو مــن باشم

 

 

لحظه های هوشیـاری مستـی تو من باشم

 

 

آرزوی من اینست تو غــزال من باشــــی

 

 

تـک ستاره ی روشن در خیال من باشــی

 

 

آرزوی من اینست در شبــی پــر از رویا

 

 

پیش مـاه وتــــو باشم لحظه ای لب دریـا

 

 

آرزوی من اینست از سفــر نـــگویی تـو

 

 

تو هم آرزویی کن اوج آرزویــی تــــــــو

 

 

آرزوی من اینست مثل لیلی و مجنـــــون

 

 

پیروی کنیم ازعشق،این جنون بی قانون

 

 

آرزوی من اینست زیر سقف این دنیـــــا

 

 

من برای تو باشم تو برای من تنــــــــها

 

  

  

 

 

نذار بهت عادت کنم

نذار بهت عادت کنم ....جدایی سخته گل من

یه روز تو از این جا می ری ...می شکنه تنها دل من

نذار بهت عادت کنم ...دچار یعنی موندگار

تو که نمی مونی پیشم ...داغتو رو دلم نذار

نذار بهت عادت کنم ...تا که جدایی سخت نشه

نهال عشقو بسوزون ...تا که یه روز درخت نشه

 

 

نمی شه این پله ها رو دوتا یکی کرد و رسید

دیواره سنگه بینمون نمی شه دیوا رو ندید ...

نذار بهت عادت کنم .......
جدایی سخته گل من .....!!!!

هیچ چبز نگفتم تا در انزوای شبگریه ها گمت کنم ....اما تو در من

پیدایی و من تازه خود را پیدا کرده ام ... گویی فراموش کردنت

محالیست نا ممکن پس خود را باید عادت دهم به هجوم گا ه و بی

گاه خیالت ....!!!

هنوز دوستت دارم و این را منکر نمی شوم اما ... بهانه ی

ترانه هایم ....من دیگر با تو بودن را نمی خواهم ....!!!!