گل یخ

آغاز همیشه معنا دار نیست،این پایان است که معنا می کند راه را،بیراهه را

گل یخ

آغاز همیشه معنا دار نیست،این پایان است که معنا می کند راه را،بیراهه را

با من غریبگی نکن     با من که درگیر توام

چشماتو از من برندار    من مات تصویر توام

نظرات 3 + ارسال نظر
محمود یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:54 ق.ظ http://www.ilumdn.blogfa.com

سلام به سرما که میشه اونو از دومین روز زمستون به خوبی احساس کرد.
سلام معینه خانم عزیز، خیلی ممنون از لطفت.
با پست (( تنهایی را دوست دارم . . . )) آپم، خوشحال میشم سربزنی و نظرتو در مورد مطلب و عکسش بگی.
در مورد اسم وبلاگم یعنی همون ّI.L.U.MDN بگم که این مخفف یه جملست و خیلی هم شنیدیش.
آی=من * ال=لاو=دوست داشتن * یو=تو(شما) حالا میشه دوست دارم.
MDN هم مخفف اسم خودمه: محمود داداشی نیاکی.
پس کلا میشه محمود داداشی نیاکی دوست دارم که من واسه یه سری مسائل به همون محمود.دوست دارم اکتفا کردم. فکر کنم متوجه شده باشی.
راستی دیدی پونه جونم نظر داد؟
بازم ممنون، منتظر حظور گرمت تو این سرما هستم.
محمود.دوست دارم

محمود.دوست دارم دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:39 ق.ظ http://www.ilumdn.blogfa.com

وقتی قرار شد من بی قرار تو باشم و تو تنها قرار زندگیم باشی،
از هرچه قرار غیر تو باشد، خواهم گدشت . . .

سلام به دوستان عزیزم، امشب خونه نیستم و از پیش یکی از دوستانم وبلاگ رو با پست جدید (( گلّه احساس . . . )) آپ کردم.
امیدوارم بیاید و ببینید چقدر امشب دلم گرفته.
محمود.دوست دارم

یه تنها که کسی رو نداره دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:34 ب.ظ http://mohammadmajnun.blogfa.com

سلام عزیزم حالتون خوبه امید وارم که شاد باشی خیلی قشنگ هستش جدی میگم اگه هم دوستی داشتی پیش مت هم بیا خوش حال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد